|  |  |  | 
							 
								| Ezt azért nem nevezném alvázasnak. Minden kezdet nehéz. | Ez kész! | "Alul semmi" | 
	
							
								|  | 
						
							
								|  |  |  | 
							 
								| "Sehol semmi" | Frédi-Béni autónak már nem lesz jó | "Alapos munka=alapos tisztítás! A homokszórást nem ajánlom senkinek otthon! | 
	
							
								|  | 
						
							
								|  |  |  | 
							
								| Lakatolás kész. | Mondom: kész! | Igényes munka(!) | 
		
							
								|  | 
						
							
								|  |  |  | 
							 
								| A következő 30 évre... | Jó a merevség, főleg ha nem deréktájon érint! | A biztonsági kormányoszlopot Barényi Béla magyar mérnök találta ki. | 
							
								|  | 
						
							
								|  |  |  | 
							
								| Skalp | Egy év kemény munka után megállapíthatjuk, hogy ebből nem lesz semmi. Ez a látvány borzasztó! | Jó a se99e! | 
		
							
								|  | 
						
							
								|  |  |  | 
							
								| Van itt még mit csinálni! | Még mindig jó a se99e! | Akárki megmondhassa, ez Hotrod lesz! | 
		
							
								|  | 
						
							
								|  |  |  | 
							
								| Itt már érezni, hgy valami lesz. | Ugye megmondtam! | Fősegéd | 
		
							
								|  | 
						
							
								|  |  |  | 
							
								| Gokart | Gokart hátulról. | Ebből akár Bogár is lehetett volna... | 
		
							
								|  | 
						
							
								|  |  |  | 
							
								| Az erő forrása | Fényesre fiam! | Akinek a forma nem jött be, az alsó megtekintés után az elismerés tőlük sem maradt el. | 
		
							
								|  | 
						
							
								|  |  | 
							
								| Hotrodhoz illő piros futómű | Komoly - majdhogynem végzetes - hiányosság, hogy a lengéscsillapító nem krómozott | 
		
							
								|  |